måndag 30 november 2015

Spännande December


Bildresultat för bravidaIdag och i fredags så köpte jag Bravida för att öka som jag har sagt tidigare men idag steg den 7,5%. Med en sådan stigning utan riktiga nyheter, kommer jag inte köpa mer för jag ser en stor risk för att det kommer bli en rekyl, om den kommer så kommer jag fortsätta köpa. 


 Jag har en ganska stor kassa nu och jag kommer vänta på räntebeskedet från Draghi på torsdag och på FED den 15e. Vad de kommer göra kommer bestämma hur börsen går i början av nästa år så jag vill ha en stor kassa om börsen kommer sjunka och då kommer jag fylla på med fina bolag. Många tror att Draghi kommer öka köpen av obligationer med väldigt mycket men jag tror inte han kommer öka med så mycket så jag tror börsen kommer sjunka då och jag ser en risk att FED inte kommer höja och då tror jag börsen kommer rasa med ganska mycket så jag avvaktar tills jag ser hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar